Miért választotta az IKEA is a Microsoft Teams-t? 

Példaértékű döntések, hosszú távú gondolkodás, végső soron gazdaságosabb működés.
Hogyan tette az IKEA a mindennapi üzleti folyamatait hatékonyabbá, fenntarthatóbbá egy egyszerű, gyorsan bevezethető eszköz segítségével?
Mutatjuk! 

Gondolta volna, hogy az IKEA napjainkban több mint 166 000 munkavállalóval rendelkezik? Nem is csoda, ha belegondolunk, hogy az üzlethálózat már több mint 48 országban jelen van. 
 
A tekintélyes munkavállalói létszám mellett – de akár már számottevően kisebb cégméret esetén is - a papír alapú működés semmilyen szempontból sem gazdaságos és még kevésbé nevezhető hatékonynak. A környezettudatosságot egyre több felületen hirdető és népszerűsítő cég a multinacionális cégek világában elsőként, hatalmas digitális átalakulást hajtott végre, szinte egyik napról a másikra.  

Az IKEA a Microsoft segítségével olyan felhőalapú megoldásra tett szert, amely segít a vállalatnak a kommunikációt és az együttműködést új, magasabb szintre emelni. Mindezt költséges hardver- és szoftverfrissítések nélkül. 

Mindazon funkciók, melyeket az IKEA igényelt, a Microsoft 365 eszközeivel kivitelezhetőek voltak;  rendkívül biztonságos platformon, nagyobb informatikai menedzsment, jelentősebb költségek és frissítések igénye nélkül.  

Mivel a Teams lehetőségei az irodán kívüli, a fizikai dolgozók számára is hasznos lehetőségeket biztosítanak, az IKEA az eszköz használatát valamennyi munkatársára kiterjesztette.  

Köszönhetően annak, hogy Microsoft mobilalkalmazásait a munkavállalók, akár saját eszközeikre is fel tudják telepíteni, így külön eszközvásárlás nélkül oldották meg az átállást. 

A digitális átalakulás új lehetőségeket teremtett a munkavállalók számára, ma már távolról is együtt, együttműködve tudnak dolgozni.  

A korábban helyszínhez kötött feladatok, a papír alapú folyamatok, mint például a munkaidő beosztás, vagy a szabadságok igénylése és azok nyilvántartása, immáron néhány kattintással, egyetlen központi felületen kezelhető. 

A munkatársak könnyebben oszthatják meg egymással tapasztalataikat és tudásukat, így mind egytől-egyig értéket vihetnek a vállalat működésébe és a gyakorlatban is részt vehetnek a vállalat folyamatos fejlesztésében, attól függetlenül, hogy az irodában dolgoznak, vagy éppen valamelyik üzletben értékesítenek.  

Az IKEA munkatársai gyorsan elfogadták és elsajátították a Teams használatát, a mobilalkalmazás és a benne rejlő lehetőségek pedig tovább fokozták a munkavállalók cég iránti elköteleződését.   
 
Így vált az IKEA működése gazdaságosabbá, fenntarthatóbbá egy egyszerű, gyorsan bevezethető megoldás által.  

 
Önt is érdeklik hasonló megoldások?
Vegye fel velünk a kapcsolatot és mérjük fel közösen, milyen lehetőségeket kínál cége számára a Microsoft Teams!

Kövessen minket facebookon!

Facebook Pagelike Widget
TOP Call Now Button