Microsoft Dynamics D365 Integrált vállalatirányítási rendszer (ERP + CRM)
A vállalat folyamatai nehezen nyomon követhetőek?
Olykor értékes adatok vesznek el, vagy csak későn, már aktualitásukat elveszítve kerülnek a figyelem középpontjába?
Igény lenne egy olyan rendszerre, melyben minden fontos adat egy helyen összpontosul?
Egy cég mindennapjaiban megannyi információ, adat kezelésére van szükség, lehet szó rendelési információkról, raktárkészletről, vagy éppen számlázási adatokról. Ezek az információk azonban sokszor egymástól független forrásokból érkeznek, más-más felületekre, így nyomonkövetésük temérdek időt és energiát emészt fel.
A Microsoft Dynamics D365 ERP + CRM integrációval automatizáljuk az adatcserét a különböző, szigetszerűen működő adatforrásokon keresztül. Ennek köszönhetően minden pillanatban aktuális, pontos és releváns adatok állnak majd a cég rendelkezésére. Az aktuális adatok gyors átláthatóságával az ügyfélszolgálat, a sales és a marketing terület működése is hatékonyabbá válik. A munkatársak számára lehetőség nyílik, hogy jobb üzleti döntéseket hozzanak, mellyel javíthatják a cég szolgáltatásainak minőségét.
A Microsoft Dynamics vállalatirányítási rendszer bevezetése segít:
- az ügyfélszerzés kezdeti feladataiban (lead, opportunity, quote, szerződés nyilvántartás, ügynyilvántartás);
- az erőforrás tervezésében (eszközök, emberek, határidők);
- a haladás nyomon követésében (köszönhetően annak, hogy rugalmasan összekapcsolható más szoftverekkel, pl. Jira, O365);
- a riportok készítésében.
Microsoft Dynamics integrált vállalatirányítási rendszer technikai és üzleti szintű bevezetésével és a vállalat működésének optimalizálásával segítünk az üzleti folyamatok digitalizálásában.