Feladatkezelés a Microsoft 365-ben

Feladatkezelés és csoportmunka a Microsoft 365-ben

Bevezetés

A feladatok menedzselése: kiosztása, számonkérése, az erőforrások beosztása komoly kihívást jelent a cégek mindennapjaiban.

  • A szóban kiosztott feladatok sokszor elvégezetlenül maradnak?
  • A távolról dolgozó kollégák feladatainak státuszát nehéz követni?
  • A csapattagok elvesznek az e-mailekben kiosztott teendőkben?
  • Nehéz utánkövetni, hogy ki volt az adott feladat felelőse?
  • Fárasztó és nehéz nyomon követni a részfolyamatok aktuális helyzetét?

Ahhoz, hogy a feladatkezelés a modern vállalati igényeknek megfelelően és ahhoz igazodva, eredményesen működhessen, olyan digitális eszközök használatára van szükség, melyekkel a munkafolyamatok a csapattagok és a vezetők számára egyaránt átláthatóvá és követhetővé válnak.

Nem elég azonban ismerni ezeket az eszközöket, ahhoz, hogy a csapat munkája valóban hatékony lehessen, vezetőként tudnunk kell, hogy az egyes feladatkörökre mely eszközök a leghatékonyabbak, valamint, hogy hogyan tudjuk ezeket összehangolni a mindennapi munkavégzéshez használt eszközökkel, mint például a Microsoft Teamssel, vagy akár az Outlookkal.

A képzés részletei

 

A képzés időpontjai:

2021. november 19.

2021. december 16.

Képzés hossza:

1 oktatási nap

Részvételi díj:

90 000 Ft  + ÁFA

Amennyiben magánszemélyként érdeklődik, keressen minket kedvezményes árainkért.

Képzés formája:
Képzés a fent meghirdetett időpontokban online formában érhető el. 
Egyéb igény esetén vegye fel velünk a kapcsolatot!

Kinek ajánljuk képzésünket

Képzésünket azoknak a csapatokat, csoportokat vezetőknek szól, akik szeretnék, ha a feladatok digitálisan is jól követhetők lennének és a csapatok távolról is hatékonyan működnének.

Valamint...

  • szeretnék a feladatokat egyszerűbben és hatékonyabban kiosztani,
  • szeretnék, ha a feladatkezelés átláthatóbbá és tervezhetőbbé válna,
  • szeretnének átfogó képet kapni a digitális feladatmenedzsment eszközökről és azok használatáról
  • szeretnék megismerni, hogyan lehet a feladatkezelés szolgálatába állítani a Microsoft Teams-t,
  • szeretné, ha a feladatmenedzsment eszközök a hétköznapok során használt programokkal integrálva, a maximális hatékonysággal működnének
  • Szeretnék eldönteni, melyik a számukra legjobb eszköz (Planner, ToDo, Jira, Trello, stb)
  • Szeretnék megismerni az egyes eszközök működését, előnyeit, korlátait, bennük rejlő lehetőségeket

Képzés célja

Képzésünk keretében a résztvevők megismerhetik, hogyan lehet az ismert feladatkezeléseket (legyen szó projekt vagy napi feladatokról) és a népszerű technikákat, módszertanokat egyszerű eszközök használatával átültetni a digitális térbe, összekapcsolva a mindennapi munkavégzés során használt Microsoft 365 eszközeinkkel.

Főbb témakörök

  • Feladatmenedzsment elmélet
    • agilis vs. vízesés
    • kanban vs. scrum
    • projekt vs. napi feladatok
  • Feladatkezelés a Microsoft 365-ben: népszerű appok bemutatása
  • Hogyan működnek az appok együtt a Teamssel
  • Milyen egyéb integrálási lehetőségeket kínál a Microsoft 365 rendszere?
  • Melyik feladatmenedzsment eszköz a jobb?

 

A képzés időtartama

A Feladatkezelés a Microsoft 365-ben képzés terjedelme 1 oktatási nap.

Ajánlatkérés

Az ajánlatkérés nem jelent kötelezettséget, ez csupán a kapcsolatfelvételt szolgálja, azonban a jelentkezésig nem áll módunkban a programra helyet fenntartani.


TOP