Feladatkezelés és időmenedzsment

Feladatkezelés és időmenedzsment képzés

Bevezetés

A hibrid és a távoli munkavégzés jelentősen eltér a megszokott irodai mindennapoktól. Munkavállalóként a hirtelen ránk zúduló hatalmas szabadság könnyen az időgazdálkodás rovására mehet. Ezért mindenképp érdemes kiemelt figyelmet szentelni a megváltozott munkakörülmények sajátosságaira, különös tekintettel az egyéni feladatkezelésre és időmenedzsmentre.

  • Van hatékony módszer, amellyel otthonról dolgozva is maximálisan proaktívak lehetünk?
  • Hogyan lehet, vagy hogyan érdemes priorizálni az elvégzendő feladatokat?
  • Miként álljunk hozzá a nagyobb, hosszabb feladatok elvégzéséhez?
  • Miként segítheti a terhezés az időbeosztást?
  • Hogyan előzhető meg, hogy az otthoni munka a magánélet rovására menjen?

A megfelelő feladatkezelés és időgazdálkodás a hatékony és kiegyensúlyozott otthoni munkavégzés egyik legfontosabb alappillére. Fontos, hogy munkavállalóként pontosan meg tudjuk határozni a napi teendőket, rangsorolva a feladatokat valamint, hogy melyikre mennyi időt érdemes és szabad ráfordítani.

Képzésünk segíthet, hogy hatékonyan dolgozzon az új munkakörülmények között is. Megmutatjuk azokat a gyakorlatokat, tippeket és technikákat, melyek segítenek a hatékonyabb feladatkezeléssel és időmenedzsmenttel alkalmazkodni a hibrid és távoli munkavégzéshez.

Kinek ajánljuk képzésünket

Képzésünket azoknak ajánljuk, akik jelenleg home office-ban, vagy hibrid munkakörnyezetben dolgoznak és szeretnének magasabb szinte emelni feladat- és időgazdálkodási kompetenciájukat, személyes hatékonyságukat.

Továbbá...

  • szeretnék a maximumot kohozni magukból távoli, vagy hibrid munkavégzés esetén is;
  • szeretnék elsajátítani a leghatékonyabb feladat és időgazdálkodási módszereket;
  • szeretnének azonnal használható, gyakorlati tanácsokat kapni arra, miként őrizhetik meg a munka és a magánélet közti egyensúlyt otthonról dolgozva is.

Képzés célja

Képzésünk célja, hogy elméleti és gyakorlati módszertanokkal, hasznos praktikákkal és tippekkel segítsen a távolról, vagy hibrid környezetben dolgozók számára a hatékonyabb időgazdálkodásban és feladatszervezésben. A képzés során a résztvevők azonnal használható tudást nyernek, mellyel növelhetik munkavégzési hatékonyságukat, fenntarthatóbbá tehetik eredményes otthoni munkavégzésüket és megőrizhetik az egyensúlyt a munka- és a magánélet között.

Főbb témakörök

  • A távoli munkavégzés előnyei és legnagyobb kihívásai
  • A hatékony munkaállomás előkészítése
  • A feladat és időmenedzsment alappilérei
    • A tervezés fontossága és mikéntje
    • Prioritások és a Pareto-elv
    • Feladatok végrehajtásának sorrendje
    • Az időrabló tevékenységek és azok megszüntetése
    • A célok pontos meghatározása
  • Gyakorlati praktikák
    • Heti tervezés stratégiái
    • Napi feladatok listázása
  • Munka és magánélet közötti egyensúly fenntartásának alappilérei

 

A képzés időtartama

A Feladatkezelés és időmenedzsment képzés terjedelme 1 oktatási nap.

Vegye fel velünk a kapcsolatot a részletekért!


TOP