Microsoft felhős előfizetések kezelése
Microsoft 365, Azure, Copilot és további felhős előfizetéseket menedzselünk!
Cégeknek és nonprofit szervezeteknek segítünk maximalizálni a Microsoft 365 előfizetések nyújtotta lehetőségeket. Segítünk ügyfeleinknek az előfizetés flotta kialakításában és meglévő flotta karbantartásában, folyamatos optimalizálásában. Célunk, hogy vállalata számára a legmegfelelőbb és legköltséghatékonyabb megoldásokat biztosítsuk, hogy vállalatuk a legoptimálisabb előfizetésekkel működjön. Támogatjuk a cégeket abban, hogy a felhasznált szolgáltatások pontosan illeszkedjenek az igényeikhez, miközben biztosítjuk az előfizetések rendszeres felülvizsgálatát és optimalizálását a költséghatékonyság érdekében.
Új előfizetés flotta kialakítása:
Induló felhős beruházásokhoz ajánljuk. Segítünk kiválasztani az optimális mennyiségű és tartalmú előfizetést, biztosítva, hogy szervezet a lehető legjobb ár-érték aránnyal jusson hozzá a szükséges szolgáltatásokhoz.
Meglévő felhős előfizetések optimalizálása:
Ha korábban közvetlenül a Microsoft oldalán vásároltál, vagy olyan szolgáltatónál, ahol nincs megfelelő támogatás, segítünk átnézni és optimalizálni a flottát, hogy a vállalat flottája teljesítményben és költségben is a maximumot nyújtsa.
Miért válassz minket?
Az előfizetés portfólió optimalizálással nem csak költséget takaríthatsz meg, de növelheted céged hatékonyságát is. Magyar nyelvű támogatást, számlázást, és testreszabott licencelési tanácsadást kínálunk, így biztosítva a legjobb megoldást a szervezetek számára.
Szakértelem
Szakértőink segítenek felmérni és optimalizálni a vállalat igényeit, biztosítva a hatékonyságot.
Testreszabott megoldások
Minden ügyfelünk egyedi, ezért személyre szabott megoldásokat kínálunk.
Rugalmasság
Rugalmas megoldásokat kínálunk, amelyek könnyedén alkalmazkodnak a változó piaci igényekhez.
Folyamatos támogatás
Nem csak a kezdeti beállításokban segítünk, hanem hosszú távon is támogatjuk ügyfeleinket.
Költséghatékonyság
Segítünk megtalálni a legjobb ár-érték arányú megoldásokat, hogy vállalatod a lehető legtöbbet hozza ki előfizetéseiből.