FIRST LINE DIGITALIZÁCIÓ

Az első vonalban, a terepen dolgozók és háttér támogatók együttműködésének hatékony szervezése Microsoft eszközök segítségével.

Digitális eszközökkel, a munkafolyamatok optimalizálásával és az azokat támogató módszertan átadásával segítünk rugalmasabbá és sikeresebbé tenni a munkavégzést az irodán kívüli dolgozók számára.

 

Irodán kívüli digitális eszközökkel a sikeres üzletért

Ha egy cég működésében: 

  • lassú a hibabejelentés és -kezelés...
  • nehezen nyomon követhetők a munkafolyamatok...
  • nem lehet elérni az illetékes kollégákat...

a feladatok feltorlódnak, a hibák halmozódnak, az üzlet sikere pedig komoly akadályokba ütközik. 

Hiába innovatív egy cég az irodai szinten, amíg a terepen dolgozók kommunikációja és együttműködése elavult csatornákon (nyomtatványok, faliújság) keresztül működik, addig a munkavégzés folyamatos hátráltatásnak van kitéve.

Mindez kiküszöbölhető, ha az első vonalban dolgozókat is bevonjuk a digitalizációba, mely révén ők is hatékonyan tudnak együttműködni egymással és a hátországgal.
 

A Teams és a Microsoft 365 még kiaknázatlan lehetőségei

Az első vonalban dolgozók munkájának támogatása a Microsoft Teamsnek köszönhetően lassú és költséges egyedi fejlesztések nélkül is kivitelezhető. A Teams innovatív, a legtöbb cég esetében még kiaknázatlan lehetőségei digitális megoldást kínálnak az olyan mindennapi nehézségekre, mint például a  munkavállalók közötti belső kommunikáció, a munkaidő beosztás tervezése és kiközlése, a feladatkiosztás és a szabadságjóváhagyás. Munkavállalói részéről pedig mindehhez pusztán egy okostelefonra van szükség.   

A Microsoft eszközök bevezetésével segítünk rugalmasabbá és sikeresebbé tenni a munkavégzést a fizikai munkavállalók számára is.  

Az Ikea munkatársai már a Teams lehetőségeit kiaknázva dolgoznak.
Merítsen ihletet a Nagyoktól és terjessze ki Ön is a digitalizációt az első vonalban dolgozók irányába!

Egyéni és csoportos feladatkiosztás, ellenőrzés 

A Microsoft Teams, Planner és To Do szoftverek bevezetésével és összehangolásával lehetővé tesszük, hogy az egyéni és csoportos feladatok egyszerűen és átláthatóan kioszthatók és nyomon követhetőek legyenek. Ezzel hatékonyabbá téve a munka szervezését. 

Microsoft Planner intuitív, együttműködésre tervezett, vizuális feladatkezelő funkciókkal segíti a munkavégzést. A Planner és a Teams tökéletes párost alkot. A Teamsben elérhető Tasks app egyesíti a Planner és a To Do feladatait, és együttműködést segítő, fejlett eszközökkel bővíti a csapat- és egyéni munkát.

Lehetőséget nyújt:

  • a feladatok átlátható vezetésére;
  • a feladatok felelősökhöz rendelésére;
  • a felvitt feladatok aktuális állapotának ellenőrzésére, nyomon követésére.

Hibajegyek hatékony kezelése (issue) 

A Microsoft Teams lehetőségeinek kiaknázásával biztosítjuk a hibajegyek gyors és platformfüggetlen rögzítését és átlátható kezelését. 

A Microsoft Teamsbe telepíthető Hibajegykezelő (Issue reporting Power App) segítségével lehetőség van a hibákról azonnal, már az észlelés pillanatában hibajegyet rögzíteni, bárhonnan, egyszerűen, akár telefonról is. A hibajegyek beküldéséhez előzetesen űrlap sablonok is készíthetők, melyekben meghatározható, hogy a hibabejelentőknek a probléma beküldésekor milyen kérdésekre kell válaszolniuk és milyen utasításokat kell adniuk a hiba kezeléséhez. rendszerbe felvitt hibajegyekhez határidők, sőt személyek, felelősök is rendelhetők, akik a hozzájuk rendelt feladatról azonnal értesítést kapnak és megkezdhetik a hiba javítását.

A rendszerben a hibajegyek tisztán nyomon követhetők, így pontosan látni, hogy 1-1 hiba mikor került rögzítésre és milyen fázisban van annak javítása.  

Walkie Talkie a mobilról (tbd) 

A Microsoft Teams segítségével Walkie Talkie-szerű push-to-talk kommunikációt teszünk lehetővé a munkatársak között. Szinte korlátlan hatósugár, állandó kapcsolattartás.

Teams Walkie Talkie alkalmazás azonnali push-to-talk (PTT) kommunikációt biztosít a bevont csapattagok számára. A Walkie Talkie a mobiltelefonról bárhol működik WiFi vagy mobilinternet-kapcsolattal. Alkalmazása rendkívül egyszerű, informatikai tudást egyáltalán nem igényel. Ez az eszköz kifejezetten hasznos lehet azok számára, akik terepmunkát végeznek, és fontos számukra az állandó kapcsolattartás a kollégákkal, vezetőkkel. 

 

Ötletek gyűjtése, kezelése 

A csapatok tagjai egyszerűen, a Microsoft Teamsbe integrált applikációban oszthatják meg egymással adott témában az ötleteiket, melyek között egy gombnyomással szavazni is tudnak. A funkció bevezetésével támogatjuk az innovatív, motivált működést.

A Microsoft Teams alkalmazásban található, speciálisan az ötletgyűjtés céljából létrehozott Power App alkalmazással, tematikus kampányok hozhatók létre, melyekbe a csapattagok összegyűjthetik ötleteiket, majd szavazhatnak is a benyújtott ötletek közül kedvenceikre. Az appban megtekinthető, hogy melyik munkatárs nyújtotta be a tárgyhét során a legtöbb ötletet, és az is, melyek voltak a legnépszerűbb ötletek a héten.  

Az applikáció egyes aspektusai az üzleti igényekre szabhatók. 

Önnek miben segíthetünk?
Kérjen ingyenes online bemutatót!

Adatai megadása után kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot és egy személyre szabott bemutató keretében ismerteti, miként lehetnek hasznára megoldásaink. 

TOP Call Now Button