Fizikai dolgozóknak szóló megoldásaink - System32

Fizikai dolgozóknak szóló megoldásaink

Az első vonalban, a terepen (FLW, First line worker) dolgozók és háttér támogatók együttműködésének hatékony szervezése Microsoft eszközök segítségével.

Digitális eszközökkel, a munkafolyamatok optimalizálásával és az azokat támogató módszertan átadásával segítünk rugalmasabbá és sikeresebbé tenni az együttműködést az irodán kívüli dolgozók számára.

Irodán kívüli digitális eszközökkel a sikeres üzletért

Miközben az irodai munkavégzést mesterséges intelligencia, automatizmusok és felhő alapú szoftverek teszik egyre rugalmasabbá és gördülékenyebbé, addig az első vonalban dolgozók az esetek többségében még mindig nyomógombos telefonnal, nehéz walkie talkie készülékekkel a kezükben próbálnak helyt állni a mindennapok során. Az irodai dolgozókkal szemben a fizikai munkavállalók mögül jellemzően hiányzik a munkát támogató modern eszközpark, az annak hatékony használatához nélkülözhetetlen tudás és képzettség.

Milyen hatással van ez a cég mindennapjaira?

  • nehézkes a kétirányú kommunikáció,
  • rendszeresen felhalmozódik a nyomtatásra és digitalizálásra váró anyag,
  • lassú a hibabejelentés és -kezelés,
  • nehezen nyomon követhetők a munkafolyamatok.

A feladatok feltorlódnak, a hibák halmozódnak, az üzlet sikere pedig komoly akadályokba ütközik.

Mi lehet a megoldás?
Közös platformra kell hozni a cég valamennyi munkavállalóját.
(Itt olvashat erről részletesebben.)

A hagyományos IT rendszerek licencei az esetek többségében olyan drágák, hogy ellehetetlenítik ennek megvalósítását.

Cégigényre optimalizált Microsoft licencekkel azonban mindez egyszerű és költséghatékony megoldásokkal valósítható meg.

A Teams és a Microsoft 365 még kiaknázatlan lehetőségei

Az első vonalban dolgozók munkájának támogatása a Microsoft Teamsnek köszönhetően lassú és költséges egyedi fejlesztések nélkül is kivitelezhető. A Teams innovatív, a legtöbb cég esetében még kiaknázatlan lehetőségei digitális megoldást kínálnak az olyan mindennapi nehézségekre, mint például a  munkavállalók közötti belső kommunikáció, a munkaidő beosztás tervezése és kiközlése, a feladatkiosztás és a szabadságjóváhagyás. Munkavállalói részéről pedig mindehhez pusztán egy okostelefonra van szükség.   

A Microsoft eszközök bevezetésével segítünk rugalmasabbá és sikeresebbé tenni a munkavégzést a fizikai munkavállalók számára is.  

Tudta, hogy az IKEA is a Teamst használja a mindennapi munkavégzés során? 
Tekintse meg, miként valósul ez meg náluk a gyakorlatban.

 

A fentieken túl több, mint 1000 applikáció áll rendelkezésre, melyek megoldást kínálhatnak a legkülönfélébb üzleti problémákra. A kész megoldásokon felül pedig low code technológiával, egyedi fejlesztéseket is létre tudunk hozni a Teamsben, melyek tökéletesen kompatibilisek a meglévő IT rendszerekkel.

Keressen minket a részletekért!

 

Önnek miben segíthetünk?
Kérjen díjmentes konzultációt!

Adatai megadása után kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot és egy személyre szabott konzultáció keretében ismerteti, miként lehetnek hasznára megoldásaink. 


TOP