Hogyan dolgozunk?

Egyszerre vagyunk üzleti elemzők, projekt vezetők és gazdasági szakemberek (PMP, PMI-PBA, Scrum Master, Product Owner, Project Coach). Projektjeinkben az előkészítéstől a megvalósításon át az utókövetésig támogatjuk ügyfeleinket.

Munkánk során a legmodernebb és leghatékonyabb nemzetközi módszertanok magyar viszonyokra továbbfejlesztett változataival dolgozunk (Scrum, Kanban, PMBOK...).

Projekt előkészítése

A projektjeink kivitelezését megelőzően szakértő kollégáink a leghatékonyabb követelménygyűjtő módszertanunk segítségével, projekt előkészítő munkákat folytatnak a lehető legjobb eredmény elérése érdekben.

A folyamat során legjobb piaci megoldásokat figyelembe véve, ügyfeleink képességeihez és lehetőségeihez illesztjük a megvalósítandó projektet, a kiindulási helyzet elemzésétől, az adatgyűjtésen át, az un. SMART célok meghatározásán keresztül. Segítünk azonosítani és legyőzni az akadályokat, megtalálni a legjobb megoldásokat, és a lehetőségek közül segítünk kiválasztani azt, amelyik az adott helyzetben a leghasznosabb ügyfelünk számára.

Projekt megvalósítása

Támogatjuk ügyfeleinket a projektek leghatékonyabb megvalósításában, a tervezéstől a kivitelezésen át, a projekt ellenőrzésig egyaránt.

  • Segítünk megtervezni, hogy pontosan miből, mennyire és milyen minőségen van szükség az adott projekt kivitelezéséhez.
  • Segítünk a reális és optimális megvalósítási idő megtervezésében.
  • Segítünk a költségvetés megtervezésében.
  • Segítünk az adott projekthez illeszkedő módszertan kiválasztásában, ez lehet akár vízesés, agilis vagy a PMI PMBOK féle megközelítés is.
  • Projektvezető kollégáink segítségével támogatjuk ügyfeleinket a hatékony projekt megvalósításban, segítve az optimális minőséget, hogy az erőforrások a megfelelő időben álljanak rendelkezésre.
  • A kivitelezés folyamán biztosítjuk, hogy a projekt tagjai, a beszállítók, a management és a munkatársak között hatékony legyen a kommunikáció. A projekt során a nem várt események hatékony kezelése érdekében fontos, hogy legyen megfelelő kockázatmanagement.
  • Támogatjuk a hatékony együttműködést az érintett beszállítókkal. Segítjük az érintettek elköteleződését a projekt iránt.
  • Projekt kontrolling: Projektjeink során gondoskodunk arról, hogy csak az kerüljön leszállításra, amire a projekt során valóban szükség van, ugyanakkor az a megfelelő minőség és költségkereten belül valósuljon meg.
  • Figyeljük és ellenőrizzük a projekt működését. Folyamatos minőségbiztosítással érjük el a projekt hatékonyságának növekedését.

Projekt utókövetése

A projekt során elkészült megoldás átadását követően támogatjuk az elért eredmények megfelelő beépülését és segítünk azok kiértékelésében. Megvizsgáljuk, hogy az adott projekt biztosan elérte-e a kitűzött célt, és hozza-e az elvárt eredményeket.

Támogatjuk a projekt által elért eredmények tartós megvalósulását. Segítünk az új rendszer elfogadásában és használatba vételében. Kiképezzük a munkatársakat, hogy készség szinten tudják használni az elkészült megoldást, és élvezni tudják a projekt során megvalósított új és hatékony rendszer által biztosított előnyöket.

Önnek miben segíthetünk?

Vegye fel velünk a kapcsolatot és kérje díjmentes konzultációnkat!

TOP Call Now Button