Projektcsapatok együttműködésének javítása
digitális megoldásokkal

Segítünk a projekt alapokon működő csapatoknak, hogy egymástól távol is
hatékonyan tudjanak együtt dolgozni.
A projekt és a csapat sajátosságait feltérképezve megtaláljuk és bevezetjük az adott területhez legjobban igazodó szoftvert, majd módszertan átadásával segítünk, hogy a csapat a lehető legtöbbet profitáljon annak használatából. 

Hatékony együttműködés bárhonnan, bármikor

Egy projekt sikeréhez elengedhetetlen, hogy a részt vevő munkatársak előre meghatározott ritmusban és szabályok mentén tudjanak rugalmasan, akár távolról is együtt dolgozni. Ehhez a személyes kommunikáció és a hétköznapok során használt kommunikációs szoftverek, applikációk nem biztosítanak kellő támogatást.  

Szerencsére ma már megannyi digitális eszköz van, amely kellő szakértelemmel társítva jelentősen megkönnyíti a csapatok munkáját. Ám a megfelelő eszköz megtalálása temérdek időt és erőforrást emészthet fel. A szúrópróbaszerűen kiválasztott eszközökről a projekt közepén könnyen kiderülhet, hogy mégsem bizonyulnak ideálisnak a csapat támogatására. Az elhibázott eszközválasztás és a módszertani hiányosságok a projekt sikerét tehetik kockára. 

Üzleti elemzői és projektvezetői szakártelmünkkel segítünk az adott munkacsapat igényeihez legjobban illeszkedő eszközök meghatározásában és bevezetésében. A kiválasztott eszközök használatát,a bevezetésen túl, gyakorlati tanácsadással és módszertani oktatással tesszük eredményessé. 

A SZOLGÁLTATÁS KERETÉBEN KÍNÁLT MEGOLDÁSAINK

Digitális feladatkezelés

Üzleti elemzői (BA) csapatok munkájának támogatása

Hatékony projektvezetés

Digitális feladatkezelés

A szóban kiosztott feladatok sokszor elvégezetlenül maradnak? 
Nehéz utánkövetni, hogy ki volt az adott feladat felelőse?
A csapattagok elvesznek az e-mailekben kiosztott teendőkben?
Fárasztó és nehéz nyomon követni a részfolyamatok aktuális helyzetét?

 

Az átlátható és nyomonkövethető feladatmenedzsment minden csoportmunka sikerének alapvető feltétele. 

A szóban, vagy e-mailekben kiosztott feladatok, a saját jegyzetfüzetbe, vagy naptárakba felvitt teendők korlátozzák a csapatmunka rugalmasságát és sikerességét.

A megfelelő digitális eszköz bevezetésével segítünk kiváltani a csoportmunka során korábban e-mailben, vagy szóban kiosztott, nem nyomon követhető feladatkezelést.  

 

A digitális feladatkezelést megvalósító megoldásainkkal:

  • a feladatok egyszerűen kioszthatók;
  • a feladathoz részfeladatok rendelhetők;
  • a feladatokhoz felelőst rendelve mindig egyértelmű, hogy kinek van dolga az adott feladattal;
  • a feladatokhoz határidőt rendelve a rendszer emlékeztet a feladatok elvégzésére;
  • módszertani kiegészítéseinkkel a feladatok és részfeladatok aktuális státusza mindig nyomonkövethető;
  • a feladatkezelés átláthatóbbá és tervezhetőbbé válik;
  • a csapatok munkája akár egymástól távol dolgozva is élménytelibb és sikeresebb lesz.

Üzleti elemzői (BA) csapatok munkájának támogatása

Az eredményes BA munka két alappillére: a munkát támogató hatékony IT eszköz és az ahhoz társítható módszertan megtalálása és készségszintű használata.  

A BA munkához egy olyan sokoldalú, komplex digitális eszközre van szükség, amelynek segítségével egy helyen lehet nyomon követni az ügyeket, projekteket, feladatokat és a hozzájuk kapcsolódó fájlokat, felelősöket, határidőket és a munka haladását egyaránt. Ilyen eszközöket tudunk biztosítani és integrálni a mindennapi munkavégzésbe az Office365, a Microsoft Teams és a Jira eszközök testreszabásával. 
 
A megfelelő eszköz megtalálása és használatba vétele azonban még csak fél siker, amit majd a rendszer mögé tett módszertan tesz teljessé.  

A BA munka eredményességét a technológiai feltételek megteremtésével és használati tanácsadással, módszertani iránymutatással, cégre szabott gyakorlati oktatással támogatjuk.

Az üzleti elemzői (BA) munka támogatására ajánlott eszközeink között megtalálható a Jira, a Microsoft Teams, a Planner, a Trello és a To Do. Az eszközök használatát segítő módszertanaink: PMI, Agile, BA/PM/PO.

  

 

Hatékony projektvezetés

A projektvezető feladata, hogy a a hatékony munkaszervezéssel sikerre vezesse a projektet. 
Ehhez azonban olyan digitális eszközökre van szükség, melyek maximalizálják a munkafolyamatok transzparenciáját. 

Hatékony, felhő alapú digitális megoldásainkkal megkönnyítjük a projektvezetők munkáját: egyszerűbbé tesszük a feladatok kiosztását és a munkafolyamatok nyomonkövetését. 

Segítünk megtalálni és a mindennapi működésbe integrálni azt a digitális eszközt, amellyel: 
- az ügyféligény, a hibajegy gyűjtés és -nyilvántartás egyszerűen kezelhető, 
- a megoldási folyamatok, a határidőkkel és a felelősökkel együtt mindig tisztán nyomon követhető, 
- az együttműködő rendszerek rugalmasan összekapcsolhatók. 
 
Mindezt az Office 365, a Microsoft Teams és az Attlassian (JIRA, Trello ) eszközök testreszabásával biztosítjuk. Az eszközök használatát a megfelelő módszertan - projekt típusától függően Kanban, Scrum, vagy PMI - átadásával tesszük hatékonyabbá.

Önnek miben segíthetünk?
Vegye fel velünk a kapcsolatot!

TOP Call Now Button