Segítség, nyertem! - A GINOP Plusz pályázatok megvalósítása webinárium - S32

Segítség, nyertem! 

A GINOP Plusz pályázatok megvalósítása – ingyenes webinárium

2022. június 2. 10.00-11.30

Megvalósítás, fenntartás, ellenőrzés, visszafizetés?!

Hogyan feleljünk meg egyszerűen az elvárásoknak?

Tippek a sikeres GINOP pályázati megvalósításhoz, hogy a támogatási összeget ne kelljen visszafizetni!

Miért lehet hasznos Önnek a webinárium?

Az új pályázati rend szerinti GINOP Plusz pályázatok hatalmas lehetőséget kínálnak a mikro-, kis- és középvállalkozások számára. Uniós pénzből fejleszthetik a vállalkozásukat: új ingatlanokat valósíthatnak meg, eszközöket szerezhetnek be, digitalizálódhatnak, képezhetik vezetőiket, munkatársaikat, és környezetbarátabb működésre hangolhatnak!

A sikeres megvalósítás azonban nem egyszerű: a projekt folyamatában már megannyi feltételnek kell eleget tenni, miközben arra is ügyelni kell, hogy a megkezdett fejlesztési projekt sikerrel záruljon.

Hogy mindezekben segítségére legyünk, a különböző szakterületekről érkező előadóink választ adnak a sikeres GINOP pályázati elszámolás kérdéseire, eloszlatják a felhős megoldás körüli tévhiteket és válaszolnak a felvetésekre.

SZAKMAI ELŐADÓK, HASZNOS TAPASZTALATOK ÉS TANÁCSOK, GYAKORLATI TUDNIVALÓK!

Kíváncsi rá, hogyan tudja a lehető legegyszerűbben letudni a kötelező vállalásokat?

Hogyan érje el, hogy a megvalósítás sikeres, a pályázati ellenőrzés zökkenőmentes legyen?

Miért ne féljen az üzleti felhőtől?

Miben segít a Modern Vállalkozások Programja?

Tegye fel Ön is a kérdéseit! Regisztráljon a webináriumra!

A résztvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött!

SZAKMAI ELŐADÓK

Mayer Máté

Business Development Manager

Tech Data

Czimbalmos Levente

szakmai vezető; az MKIK Digitalizációs Kollégiumának titkára

Modern Vállalkozások Programja

Kocsis Zsuzsanna

pályázatmenedzsment szakértő

Zsu Consulting

Szlezák Péter

PMI-PBA, PMP, IT üzleti tanácsadó

System 32

A GINOP Plusz pályázatok megvalósítása webinárium

Regisztráljon ingyenes online eseményünkre!

TOP