A Toyota Motors 3 hét alatt 40.000 emberrel költözött be a Teamsbe

A Toyota Motors három hét alatt 40.000 emberrel költözött be a Microsoft Teams rendszerébe

Toyota különböző részlegeinek, a gyártástól az értékesítésen át a marketingig, a pénzügyekig, a könyvelésig, a regionális irodákig egy vállalatként kell működniük ahhoz, hogy hatékonyak tudjanak lenni a hétköznapok során. A Covid sürgőssé tette a vállalat számára, hogy fejlessze a csapattagok egymás közti kommunikációjának módját.

A koronavírus jelentős változást hozott a vállalat életébe, a vezetőknek egyik napról a másikra az lett a legfontosabb feladatuk, hogy kitalálják, hogy hogyan tartsák fenn működésüket, és mindenekelőtt, hogyan tartsák biztonságban az embereiket.

A vállalat korábban a Microsoft Skype-ot használta a hívásokhoz és a videó funkciókra. Ez volt az elsődleges kommunikációs eszközük. De amint kitört a világjárvány, tudták, hogy gyorsan át kell állniuk a Skype-ról a Teamsre.

Az elhatározást követően három hét leforgása alatt 40 000 ember számára telepítették a Microsoft Teams applikációt. Attól kezdve, hogy áttértek az otthoni munkavégzésre, nem hagytak ki semmit: nem kellett lemondaniuk projekteket, átütemezniük a megbeszéléseket, szó szerint egyik nap az irodában voltak, a következőn pedig otthonról dolgoztak.

A Microsoft Teams Calling (hívás) funkciójának használatával a vezetők elkezdtek azon gondolkodni, hogy miért is van egyáltalán kézzel fogható, fizikai telefon az asztalukon? A Teams hívás funkciója lehetővé teszi, hogy az emberek könnyen elérjék egymást. A felismerés következtében a vállalat megszüntette a korábban használt fizikai telefonokat, azokat szinte teljesen kiiktatták az irodáikból. A munkatársak a hívásaik értékeléseit rögzítik, a 0-tól 5-ig terjedő skálán 4,7 és 4,9 közti átlagot mérnek. Ez jóval magasabb, mint amit eddig tapasztaltak.

A munkatársak hálásak az újításért, mivel így már nincsenek az íróasztalukhoz kötve, továbbá, már nem szükséges kiadniuk a személyes mobiltelefonszámaikat, hogy rugalmasan elérhetőek legyenek. A Teams hívás segíti a munkatársakkal, partnerekkel és ügyfelekkel való kapcsolattartást, tartózkodási helytől függetlenül. A dolgozóknak nem kell más digitális eszközöket, felületeket keresniük, hogy kapcsolatba kerüljenek a csapattagokkal, a Teams felületén minden egy eszközbe integrálva rendelkezésükre áll.

A Microsoft Teams mindösszesen 3 hét alatt valós változásokat hozott a több mint 40 000 főt számláló vállalat számára.

 

Önt is érdeklik hasonló megoldások?
Vegye fel velünk a kapcsolatot és mérjük fel közösen, milyen lehetőségeket kínál cége számára a Microsoft Teams!

TOP