Trendet teremtünk a vendéglátásban!
Étterem vezetőknek, vendéglátásban, idegenforgalomban dolgozóknak ismerős a probléma: hogyan írjunk hatékonyan, gyorsan jól követhető munkabeosztást. A panedémiás válság még inkább előtérbe hozta ezt a kihívást, hiszen manapság állandóan változik minden, a változásokra szinte azonnal reagálni kell. Sőt! Az is feladat, hogy a hónap végén jól használható riportot lássanak a vezetők arról, ki, mennyit dolgozott.
Mi System 32 csapatának szerepe?
Érdekes és tanulságos a Katlan Tóni Kultúrkonyha csapatát végigkísérni az új rendszer bevezetése során az ellenállás, bonyodalmak, “a nemleszezígyjó, a sokkaljobbvoltarégi, a nembajhogynemhatékonydelegalábbismertük, az énbiztoshogyeztnemtudommegtanulni” kiindulási fázistól a feladás és elfogadás időszakán át a felemelő érzésig, amikor utólag visszatekintve kiderül, hogy “sokkaljobbígydolgozni, miértnemcsináltukeztkorábban, dejóhogyvégigvittük, egycsomófeleslegesidőtpazaroltunk, ezígysokkalegyszerűbb” és fellélegzik a csapat.
A kockás papír 21. századosításában támogatjuk őket, vagyis az applikáció alapú műszaktervezés bevezetésének 1.0-ás megoldása a cél.
Teams szakértőként itt a blogunkon is írtunk arról, hogy milyen mélységei és lehetőségei vannak a Shifts használatának. Amint a Kultúrkonyha vezetősége felvette velünk a kapcsolatot megkezdődött a beszélgetés a lehetőségekről, illetve megértették a rendszernek mélységeit, és, hogy elengedhetetlenül fontos a rendszerben gondolkodás a megfelelő bevezetéshez.
Világméretű probléma – 21. századi megoldás
Az ismerkedés során kiderült, hogy teljes mértékben egyeznek az értékek, amelyek mentén cégeinket építjük, jól megértjük egymást és rendszer szemléletben gondolkozunk. Végül kidolgoztunk egy együttműködési konstrukciót a kihívásokra, amelyekkel a Katlan Tóni Kultúrkonyha csapata küzd. Küldetésünk, hogy megoldást találjunk rájuk, hiszen ezek távolról sem lokális, hanem, nyugodtan kijelenthetjük, világméretű problémák. Mi pedig elkötelezett hívei vagyunk annak, hogy minél több cég érezzen rá, lássa meg, hogy a 21. századi technológiák milyen sokat tudnak emelni a munkájuk hatékonyságán, és így a cég nyereségességén.
Az indulástól kezdve támogatjuk a csapatot abban, hogy bevezesse a szakácsok, felszolgálók, mosogatók, pultosok műszakjainak tervezésére a MS Teams Shifts (Műszakok) alkalmazását.
Kétségtelen: ez a jövő, ez a megoldás a mostani nehézségekre. Az innováció jegyében – amit az egyik fő követendő értéknek tartunk ma a piacon – haladunk előre, lépésről lépésre, és bízunk abban, hogy 2022. tavaszára a Shifts teljesen és szervesen beépül a cég életébe.
Ennek következtében nem lesz már kérdés a hatékonyság – legyen szó tervezésről, műszakok cseréjéről, szabadság és szabadnap igények gombnyomásra történő leadásáról, vagy kimutatások készítéséről.
Bevezetnek cégénél hasonló rendszert? Állunk rendelkezésére! Vegye fel velünk a kapcsolatot!