Üzleti elemzés képzés

Üzleti elemzés - Business Analyst

Bevezetés

A digitális projektek sikere a megfelelő üzleti megalapozástól, előkészítéstől függ. Ideális esetben a projekt előkészítő, elemző feladatot külön felelős végzi el. Ezt a szerepkört sokféle módon szokták megnevezni, lehet üzleti elemző, project business analyst, vagy product owner. Az üzleti elemző szerepe, hogy közvetítsen a megbízói és megvalósítói oldal között, elemezze és specifikálja az üzleti folyamatokat, valamint feltárja az igényeket. Feladata, hogy nem túlzott, de szükséges energiabefektetéssel előkészítse a projektet úgy, hogy az a szervezet céljait a lehetőségek szerint a legjobban támogassa.

  • Vállalati irányítási rendszer vagy kázi irányítás?
  • Szerver szoba, vagy üzleti felhők?
  • Kockás füzet és excel táblázat, vagy adatbázis rendszer?
  • “Ezt így szoktuk” megoldás, vagy adatvezérelt döntéshozatal?

Egy jó üzleti elemző a megfelelő tudás birtokában jelentősen növelheti a beruházás sikerét.

Képzésünk során a gyakorlati tapasztalatokat figyelembe véve bemutatjuk azokat a hasznos elemzési technikákat, praktikákat és eszközöket, melyek segítenek a projektigények és követelmények menedzselésében, a projektek eredményességének megalapozásában.

Kinek ajánljuk képzésünket

Képzésünket azoknak ajánljuk, akik szervezetükön belül digitális projekt tervezésében vannak, és sikeres megvalósításában érdekeltek. Szeretettel várjuk azokat a projekt, HR, informatikai vagy gazdasági vezetőket, illetve azon üzleti elemzőket,

Akik...

  • szeretnék megismerni az üzleti elemzés módszertanát,
  • szeretnének olyan tudás birtokába jutni, melyet akár már másnap átültethetnek a gyakorlatba,
  • szeretnék megismerni azokat technikákat, melyekkel növelhetik az induló projektek hatékonyságát és cégük, vagy ügyfeleik elégedettségét.

Képzés célja

Képzésünk keretében a résztvevők megismerhetik azokat az üzleti elemzési elméleteket és módszereket, melyeket a munkahelyi gyakorlatba átültetve megalapozhatják projektjeik sikerét.

Főbb témakörök

  • Az üzleti elemzés céljai
  • PMI módszertan
  • Lehetőségek felismerése és azonosítása
  • Kulcs érintettek bevonása, adatgyűjtés a lehetőségekkel kapcsolatban
  • Saját kiindulási helyzet elemzése, értékelése
  • Elérendő célok reális meghatározása, kitűzések fontossága
  • Saját képességek, piaci megoldások, hiányosságok, erősségek elemzése
  • Megoldási javaslatok, alternatívák azonosítása
  • Megvalósíthatóság, várható eredmény elemzése
  • Döntési módszertanok
  • Megfelelő dokumentáció

 

A képzés időtartama

Az Üzleti elemzés képzés terjedelme 2 oktatási nap.

Vegye fel velünk a kapcsolatot a részletekért!


TOP