PP Konferencia – Human & Technology – Válts technológiavezérelt cégszervezetre!
Élen jártok vagy követésben vagytok? Melyik a jobb pozíció a versenyben? Ezt ma már a cég digitális technológiai színvonala dönti el. Csak egy út van felfelé. Kövessük az évtized törvényét! Építsünk technológia- és adatvezérelt céget! De hogyan? Folyamatos transzformációval! Így minden változásra azonnal képesek leszünk reagálni. Kidobott pénz hagyományos szervezeti struktúrában működő vállalkozásba fejlett technológiát beinvesztálni. Az MI és a digitalizáció nem tűri a divíziókra szétszabdaltságot. Ha a cég nem képes gyorsan adaptálódni a váratlan piaci és szabályozási környezethez, azonnal a süllyesztőbe kerül. El kell felejteni az eddigi szervezeti modellekről szóló ismereteinket. Az évtizedünk új, működőképes modelljei megérkeztek. gondolkodásmódon alapulnak! Kattintsuk át a fejünkben a cégvezetésről, -stratégiáról és a klasszikus cégszervezetről eddig követett szentírásokat! Ma a cég és ember együttes változásképességében és az új technológiák folyamatos beemelésében található a siker kulcsa. Ez az új normál!
Az a cég nyer, aki ezt az utat követi!
Esemény dátuma
2024. szept. 19.
Időtartam
9:30–16:30
Konferencia
Regisztrációhoz kötött
Miről is lesz szó a konferencián?
Alapító-ügyvezetőnk, Szlezák Péter előadást tart a PP Konferencián, „Emberi tényezőkön, nem a technológián múlik az új szervezeti modell sikere. Hogyan kezeljük a változással szembeni ellenállást?” címmel.
A digitális átalakulás nem csupán technológiai kérdés, hanem egyben kultúra és paradigma váltás is a vállalatok számára. De ismerjük-e azokat az emberi tényezőket, amelyek segítségével sikeresen végre lehet hajtani a digitalizációs projekteket?
- Mi a tulajdonos, illetve a vezetőség szerepe a projekt kapcsán?
- Hogyan és miért vonjuk be a felhasználókat a fejlesztésbe?
- Mit várhatunk a beszállítóktól, tanácsadóktól, hogyan kezeljük őket?
- Szükség van-e módszertanra, projektvezetőre a projektünk során?
- Hogyan kezeljük az új működéssel szembeni ellenállást?
Azért, hogy a projektünk a megbízó és a felhasználók elégedettségét biztosítva elérje a kitűzött üzleti célokat a határidők és a költségvetés betartása mellett.