GINOP 1.2.3.

Indul a GINOP PLUSZ-1.2.3-21 pályázat!

A GINOP Plusz-1.2.3-21 a mikro-, kis- és középvállalkozások modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztések támogatása a leghátrányosabb helyzetű régiókban pályázat keretében számos hazai vállalkozás pályázott sikerrel a 2022-es évben. A felhívás keretében igényelhető 70%-os támogatás révén, a kötelező eszközbeszerzésen túl, a pályázóknak további támogatható tevékenységek közül kellett választani, úgymint építés-bővítés, tanácsadás, képzés, megújuló energia vagy IT fejlesztés-felhőszolgáltatás. 

A pályázat Felhőalapú és egyéb online üzleti szolgáltatásokkal, megoldásokkal szemben támasztott követelményeivel a 8. számú melléklet foglalkozik részletesen. A dokumentum a pályázati felhívás segédletei között letölthető. A GINOP Plusz-1.2.3-21 egy komplex pályázat, amelynek vannak kötelezően megvalósítandó elemei. Amennyiben a pályázó vállalkozás a pályázat keretén belül felhős megoldás megvalósítását vállalta, akkor e nélkül a pályázat nem zárható és pontvesztést vonhat maga után. Ennek következtében, szélsőséges esetben a megítélt támogatás nem fordul át vissza nem térítendőbe, illetve akár nem támogatható kategóriába is kerülhet a pályázat. 

A választott felhő szolgáltatás (Microsoft 365) mint termék megfelel a pályázat előírásainak, de a sikeres pályázati elszámoláshoz szükség van a pályázati feltételek szerinti használatba vételre is, amely a pályázó kizárólagos felelőssége. Az egyes funkcionális célterületekre vonatkozó követelmények teljesítését a támogatási kérelem aláírásával és beadásával vállalja a kedvezményezett és azok teljesítését a kifizetés előtt, továbbá a fenntartási időszakban a Közreműködő Szervezet ellenőrizheti az alábbiakra való tekintettel: 

  1. Dokumentáltság 
  1. Fenntarthatóság, felhasználói támogatás 
  1. Törvényi megfelelőség 
  1. Integráltság, digitalizáltság 
  1. Naplózás 
  1. Képzés 
  1. Jogosultságkezelés 
  1. Referencia 
  1. Magyar vagy angol nyelvű szolgáltatási környezet és szoftververzió 
  1. Távoli elérés 
  1. Hibabejelentés dokumentáltsága 
  1. Bevezetett megoldások adattöltöttsége és valós használata 
  1. Adatmentés és adatvédelem 

A GINOP PLUSZ-1.2.3-21 támogatás igénybevételével használatba vett moduloknak és szolgáltatásoknak általánosan és egységesen meg kell felelniük a fenti felsorolásban szereplő, „Kötelezően teljesítendő követelmény” feltételeknek.  

Továbbá a GINOP PLUSZ-1.2.3-21 felhívás Felhőalapú szolgáltatások bevezetése célterület szakmai melléklete a Táv- és csoportmunka támogatás funkcionális specifikációra vonatkozóan is követelménylistát határoz meg. Ezen funkcionális területre az alábbi összes szempont teljesítése kötelező: 

  1. Biztonságos távoli kapcsolat 
  1. Biztonságos levelezési lehetőség 
  1. Osztott információs bázis építésének lehetősége 
  1. A papír alapú dokumentumok elektronikus kezelési, tárolási lehetőségének megteremtése 
  1. Valós idejű üzenetküldő szolgáltatás bevezetése (A vállalat 

munkavállalóinak 80%- ának saját, személyre szóló hozzáféréssel kell rendelkeznie.) 

  1. Feladat státuszait követő megoldás használata (A vállalat munkavállalóinak 80%- ának saját, személyre szóló hozzáféréssel kell rendelkeznie.) 
  1. Információbiztonsági és üzletfolytonossági követelmények 

Hogyan lehet megfelelően felkészülni az elszámolásra és az ellenőrzésre?  

A Microsoft 365 az egyik legsokoldalúbb táv- és csoportmunka megoldás, ezért többnyire elég a rendeltetése szerint használatba venni a rendszert. A használatba vétel a cégmérettől és a napi ügymenettől erősen függ, haladó felhasználó szinten azonban önállóan is megoldható. Első lépésben elengedhetetlen a pályázati kiírás és a megfelelő mellékletek átolvasása, a vállalásokkal szemben támasztott követelmények megértése. Ezt követően a további lépések megtétele érdekében szükséges lehet a rendszergazdával való egyeztetés, majd következhet a Microsoft 365 rendszer használatba vétele a napi munkavégzés támogatásához. 

(Ha bizonytalan, kérdése van, vagy segítségre van szüksége a Microsoft 365-el, a beköltözéssel és üzemeltetéssel kapcsolatban keressen minket…) 

Együttműködő partnereink

Microsoft logó
Magyar Projektmenedzsment Szövetség logó
TD SYNNEX logó
Óbudai Egyetem logó
IFKA Iparfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft. logó
Modern Vállalkozésok Programja logó
Referenciáinkból

Brite-Sol Kft.

Castrum Sec Kft.

Civita Food Kft.

Csiha Elektronikai és Szoftverfejlesztő Kft.

Faguss Kft.

Foltin Globe Kft.

Ho-Ra Kft.

Ipoly Erdő Zrt.

Kiss Épületgépész Kft

Ledfak Kft.

M.L.S. Magyarország Kft.

Meló-Diák Taneszközcentrum Kft.

Metz Connect Hungary Kft.

MRC-Radiológia Kft.

Nett festékház Kft.

Optic World Kft.

Opus Metal's Kft.

Pellio & Ceva Architektor Kft.

Pharmatechszer Kft.

Plusz Építő Kft

Rehab-Észak Kft.

Sanitaria Kft.

Special Effects ltd

Steel Manufacturing Kft.

Szügy Önkormányzat

Tiger Tools Kft.

Tracon Budapest Kft.

TRXCom Kft.

...

ÜGYFÉL
0
MUNKAÁLLOMÁS
0
System 32 Microsoft Solutions Partner Modern Work tanusítvány

Segíthetünk?

Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy illetékes szakértő, tanácsadó kollégáink választ adhassanak kérdéseidre és segítsenek az eligazodásban.