Excel képzés
Microsoft Excel

Pályázati képzés: Adatkezelés a felhőben Excel alapokon (16)

GINOP Plusz pályázatban elszámolható 16 órás IKT képzésünk során az Excel, felhőben rejlő lehetőségeinek kiaknázására fókuszálunk. A képzés fő célkitűzése, hogy a résztvevők magabiztos Excel tudást szerezzenek. Elsősorban a munkahelyi feladatok elvégzésére fókuszál, de figyelembe veszi az egyszerűbb, otthoni használati igényeket is. Alapiránya egy módszertan felépítése, ami lehetővé teszi a résztvevők önálló fejlődését, egy-egy típuspélda betanulásán túl. A képzés célja, hogy a résztvevők a képzés végére, gyakorlatorientált példák segítségével egy átfogó alaptudással és egy magabiztos táblázatkezelői ismerettel rendelkezzenek.

Képzési Alkalmak

2 alkalom, összesen 16 óra

Létszám

max. 15 fő

Előképzettség

nem szükséges

Oktatás jellege

Online

Neked szól a képzés, ha

Miről fogsz tanulni

  • Kezelőfelület megismerése

    • Fájl menü
    • Szalag megismerése
    • Gyorselérési eszköztár
    • Keresési lehetőségek
    • Nézet váltások
  • Munkafüzet felépítése

    • Új munkafüzet létrehozása
    • Munkafüzet mentése
    • Munkafüzet megnyitása
    • Munkalap, sorok, oszlopok, cellák összefüggése
    • Fájlformátumok
    • Sablonok használata
  • Adatbevitel

    • Adatbeírás szabályai
    • Automatikus folyamatok
    • Sorozatok jelentősége, használata
    • Adattípusok megismerése
  • Szerkesztési műveletek

    • Navigáció a munkalapon
    • Kijelölési lehetőségek
    • Bevitt adatok, cellák szerkesztése
    • Adatok keresése
    • Másolás, áthelyezés, törlés egyszerűen
    • Sorok és oszlopok, beszúrása, törlése
    • Vágólap műveletek
  • Cellák használata, Formázása

    • Betű és bekezdés szintű formázás
    • Cellastílusok használata, szerkesztése
    • Számformátumok használata listából
    • Egyéni számformátumok
  • Munkalapok használata

    • Lapok beszúrása, törlése
    • Lapok áthelyezése, másolása
    • Lapok átnevezése, lapfülek színezése
  • Képletek, függvények

    • Képletek írása
    • Képletek javítása, módosítása, ellenőrzése
    • Hivatkozások használata
    • Szerkesztőléc jelentősége
    • Függvényhasználati alapok
    • Képletek és függvények együttes használata
  • Mentési és nyomtatási lehetőségek

    • Mentés másként
    • Oldalbeállítás alapjai
    • A nyomtatási lehetőségek áttekintése
    • PDF exportálása

A képzés végére tudni fogod​

A képzés hallgatói mondták

"Tetszett az oktató közvetlen stílusa, megfelelően magyarázta el az anyagot."

"Az oktató személye számomra nagyon pozitív volt. Figyelmes, segítőkész és nagyon érthetően magyarázott."

"Az adatok tisztításához sok tippet kaptam, amit migrációkkor tudok majd hasznosítani."

"Nagyon érthetőn magyarázó, kérdésekre érthető válaszokat adó oktatóval volt dolgunk."

"Sikerült pótolni nagyon sok olyan hiányosságot, melyek az alapokat képezik és fontosak ahhoz, hogy az Excel-t bátrabban tudjam használni és valóban a segítségemre legyen, megkönnyítve a munkámat. "

"Az oktatás felépítése valamelyest az alapoktól indult, de csak a legszükségesebbek hangzottak el, gyorsan eljutva ahhoz a részhez, ami valóban ismeretlen terület volt addig, s kicsit már haladónak mondható. Úgy gondolom, a jegyzetek és a megoldott mintafeladatok mindenképp segítségemre lesznek a továbbiakban."

Gyakori kérdések

  • Hogyan épül fel a képzés időbeosztása?

    A képzés online, összesen 16 órás interaktív, gyakorlatorientált oktatás, mely 2 napban zajlik.

  • Milyen technikai feltételek szükségesek a képzésen való részvételhez?

    A képzésen való részvételhez a folyamatos, megbízható internetelérés mellett egy stabilan kialakított felhasználói működés szükséges. Tehát még a képzést megelőzően elengedhetetlen a M365 rendszer és ehhez kapcsolódóan az eszközök megfelelő beállítása és konfigurálása minden résztvevő számára.

  • Mi a különbség a nyílt és a céges képzés között?

    Nyílt képzésünk esetén a meghirdetett képzési alkalomra különböző vállalkozások, cégek vagy szervezetek munkatársai jelentkeznek egy online csoportba, melynek előnye, hogy a résztvevők a tudásanyag elsajátítása mellett különféle iparágakból hozott tapasztalatokkal is gazdagodhatnak. Céges képzésünk keretében az adott vállalkozás munkavállalói számára, egyéni igényekre szabott oktatás érhető el, külön egyeztetett időpontban.

  • Mikor kapom a számlát?

    A képzést követően e-mailben küldjük a számlát hallgatóinknak, partnereinknek.

  • Kapok bizonyítványt a képzésről?

    A képzés elvégzéséről a FAR (Felnőttképzési adatszolgáltatási rendszer) által előállított hivatalos Tanúsítványt adunk.

    A megszerzett tanúsítványt a képzés elvégzése után, a számlázást követően küldjük postán a hallgatóinknak.

Időpont

2024. szeptember 11-12.

Képzési Alkalmak

2 alkalom, összesen 16 óra

Előképzettség

nem szükséges

Létszám

max. 15 fő

Oktatás jellege

Online

Képzési Alkalmak

2 alkalom, összesen 16 óra

Létszám

max. 15 fő

Előképzettség

nem szükséges

Oktatás jellege

Online

Tudj meg többet!

Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy illetékes szakértő, tanácsadó kollégáink választ adhassanak kérdéseidre és segítsenek az eligazodásban.

Így tanítunk mi

Felnőttképzési intézményként IKT és soft skill képzéseink állami vagy Európai Uniós támogatásból is finanszírozhatók. Képzéseink elvégzéséről FAR tanúsítványt adunk. Munkatársaink a napi, gyakorlati tapasztalatot ötvözik az adott oktatáshoz leginkább illeszkedő, kipróbált, nemzetközi módszereken alapuló, továbbfejlesztett módszertanokkal.
(PMBOK, Scrum, Kanban, stb.)

képzések

Online / helyszíni képzés

Az előadókkal élőben kommunikálhatsz az órák alatt, minden kérdésedre azonnal választ kaphatsz

Gyakorlat alapú képzés

Gyakorlat alapú tudásszerzés

Kurzusainkon gyakorlati alapokra helyezzük a megszerzett tudást!

Problémafókuszú képzés

Problémafókuszú megközelítés

A bonyolult témákat is érthető módon adjuk át, gyakorlati feladatokon és bevált példákon keresztül

Segíthetünk?

Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy illetékes szakértő, tanácsadó kollégáink választ adhassanak kérdéseidre és segítsenek az eligazodásban.