GINOP Plusz felhős szabályok

GINOP Plusz pályázat felhő szolgáltatásra vonatkozó szabályai

A GINOP Plusz pályázat egy komplex technológia fejlesztő pályázat. Ennek az egyik – pályázati plusz pontokat érő része – a sokak által is kalkulált –  felhő szolgáltatás. Fontos, hogy bár a felhő bekerülési költsége az egész pályázati költségvetéshez képest elhanyagolható, a pályázati elszámoláskor és a pontozásnál is a pályázat során megvalósított egyéb fejlesztésekkel (gépbeszerzés, ingatlan felújítás…) egyforma súllyal veszik figyelembe ellenőrzéskor.  

A GINOP Plusz pályázati kiírás felhőre vonatkozó része többek között tartalmazza, hogy: 

  • a felhő megvalósítását már a projekt indításával egy időben el kell kezdeni  
  • előírja a minimum 1 éves szerződés meglétét 
  • a 3 (!) éves fenntartási időt (ami a projekt lezárásával indul),  
  • Táv,- és csoportmunka esetén azt, hogy a munkavállalók 80%-ának saját fiókkal kell rendelkeznie, és a pályázati kiírás ill. a felhőre vonatkozó melléklet nem tesz különbséget az irodai vagy fizikai munkakörben foglalkoztatott munkavállalók között. 
  • A pályázat előírja továbbá a felhő aktív használatát is.

Ezzel kapcsolatos tudnivalókat tartalmazza a pályázat felhős megvalósításra vonatkozó melléklete (3-5. oldal és 6. pont) – a hatályos változata letölthető a  https://archive.palyazat.gov.hu/GINOP_PLUSZ-1.2.3-21 linkre kattintva. Érdemes a mellékletet gondosan tanulmányozni és szükség esetén informatikussal közösen egyeztetni a témában.

Ügyfél visszajelzések a GINOP Plusz ellenőrzésekkel kapcsolatban: 

A felhőre vonatkozó pályázati feltételek megvalósítását elszámoláskor az Irányító Hatóság szigorúan és tételesen ellenőrzi, nem megfelelő megvalósítás esetén szankcionálja (ez akár a teljes projekt újra pontozását is jelentheti). 

Bár a szolgáltatáscsomag a Modern Vállalkozások Programja (www.vallalkozzdigitalisan.hu) által minősített termék, és mint ilyen megfelel a pályázat követelményeinek, azonban a sikeres elszámoláshoz nem elegendő csak szerződéssel és számlával rendelkezni, hanem elengedhetetlen a pályázati előírásoknak megfelelő, aktív használatbavétel is, melyhez mindenképpen érdemes szakértői segítséget igénybe venni. 

Ha bizonytalan vagy, kérdésed van, vagy segítségre van szükséged Microsoft 365-el, a beköltözéssel és üzemeltetéssel kapcsolatban keress minket.

Együttműködő partnereink

Microsoft logó
Magyar Projektmenedzsment Szövetség logó
TD SYNNEX logó
Óbudai Egyetem logó
IFKA Iparfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft. logó
Modern Vállalkozésok Programja logó
Referenciáinkból

Brite-Sol Kft.

Castrum Sec Kft.

Civita Food Kft.

Csiha Elektronikai és Szoftverfejlesztő Kft.

Faguss Kft.

Foltin Globe Kft.

Ho-Ra Kft.

Ipoly Erdő Zrt.

Kiss Épületgépész Kft

Ledfak Kft.

M.L.S. Magyarország Kft.

Meló-Diák Taneszközcentrum Kft.

Metz Connect Hungary Kft.

MRC-Radiológia Kft.

Nett festékház Kft.

Optic World Kft.

Opus Metal's Kft.

Pellio & Ceva Architektor Kft.

Pharmatechszer Kft.

Plusz Építő Kft

Rehab-Észak Kft.

Sanitaria Kft.

Special Effects ltd

Steel Manufacturing Kft.

Szügy Önkormányzat

Tiger Tools Kft.

Tracon Budapest Kft.

TRXCom Kft.

...

ÜGYFÉL
0
MUNKAÁLLOMÁS
0
System 32 Microsoft Solutions Partner Modern Work tanusítvány

Segíthetünk?

Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy illetékes szakértő, tanácsadó kollégáink választ adhassanak kérdéseidre és segítsenek az eligazodásban.